Emzin

Zavod za kreativno produkcijo Emzin je nepridobitna organizacija, ki od leta 1995 aktivno in kontinuirano deluje na področju kulture in umetnosti. Osnovni koncept programa zavoda je preplet založniške, razstavne in izobraževalne dejavnosti ter drugih oblik promocije vseh zvrsti vizualnih komunikacij kot angažiranega ustvarjalnega odziva na aktualno dogajanje v sodobni družbi. Tako razstavni kot izobraževalni in založniški projekti vključujejo grafično oblikovanje, ilustracijo in fotografijo, pogosto tudi preplete posameznih zvrsti.

Oglaševanje v reviji za kulturo Emzin

Vabimo vas, da z oglaševanjem v tematskih številkah revije Emzin predstavite svojo dejavnost, izdelke ali storitve.

Revija Emzin je v kreativnem pogledu vrhunska publikacija, ki sodi med obvezno branje kreativcev in mnenjskih voditeljev v Sloveniji. Revijo bere širok spekter ustvarjalcev in menedžerjev, med njimi uživa ugled vsebinsko in vizualno visoko kakovostne publikacije, ki ostaja aktualna še dolgo po izidu, kar dodatno prispeva k večji opaznosti in učinkovitosti objavljenih oglasov.

Zaradi navedenih značilnosti ter vrhunske tehnične izvedbe je revija še posebej primerna za t. i. imidž oglaševanje, pri katerem je poleg objav klasičnih oglasov na voljo tudi možnost sponzorstva revije.

Naklada revije je od 700 do 1000 izvodov, njen doseg pa mnogo večji. Primerjava naklade z nakladami sorodnih revij v tujini je, glede na velikost tržišča, nadpovprečna.

Zakaj oglaševati v reviji Emzin?

Vrhunski izvedbeni kriteriji in vsebinska privlačnost revije Emzin zadovoljujejo vse potrebe najboljših oglaševalcev. Revija obsega do 200 barvnih strani.
Emzin je odličen promocijski artikel, saj se zanj zanimajo tako domači kot tudi tuji naročniki (ambasade RS v tujini, kulturne institucije in fundacije, ki podpirajo sodobno umetnost ipd.).
Z oglaševanjem v reviji, ki ima visoke tehnične, kreativne, izvedbene in vsebinske standarde, bo vaše ime postalo opaznejše v slovenskem in mednarodnem prostoru.
Oglaševalskih vsebin se lotevamo celostno, kar potrjuje tudi uvrstitev revije Emzin s celostno grafično podobo, poslovnimi darili in serijo oglasov med finaliste 24. MM Marketing kluba 2005.
Emzin je bil predstavljen na mednarodnih promocijah v Vicenci, Parizu in Amsterdamu, ugledno mednarodno oblikovalsko združenje Icograda vsakič predstavi novo številko revije na svoji spletni strani www.icograda.org in v elektronskih novicah.

Ciljne skupine

Izobražene osebe mlajše in srednje generacije, obeh spolov, sodobnega in dinamičnega značaja, njihova povprečna starost je med trideset in štirideset let.
Kreativci z različnih ustvarjalnih področij: oblikovalci, fotografi, oglaševalci, managerji, literati, ilustratorji, filmski delavci in drugi.
Vodstveni kadri kulturnih organizacij, podjetij, medijskih hiš, galerij, založb in državnih institucij.
Študenti umetnostnih, humanističnih in družboslovnih usmeritev.

Cenik oglasnega prostora

Cenik oglasnega prostora vam je na voljo tukaj. Za vse dodatne informacije smo dosegljivi na uredništvu Emzina vsak delavnik med 9. in 15. uro, z veseljem pa se odzovemo tudi povabilu na osebno srečanje.

Projekti zavoda so neprofitni, delno jih sofinancirajo Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Republike Slovenije, Mestna občina Ljubljana (Oddelek za kulturo) in Javna agencija za knjigo Republike Slovenije. Poleg tega dejavnosti zavoda finančno podpirajo priložnostni sponzorji, tuje ambasade in kulturni centri v Sloveniji in tuje kulturne fundacije.

Emzin
zavod za kreativno produkcijo
, Metelkova ulica 6,
1000 Ljubljana
t: +386 (0)1 430 35 44
f: +386 (0)1 430 35 40

© Emzin in avtorji